♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Sunday, May 5, 2013

5052013

bangun pepagi semata-mata nak pegi mengundi. sebelum pegi tu kite isi perut dulu kan. pagi ni menu kami rendang ayam, lodeh, kuah kacang, sambal tumis, ketupat. meriah! sungguh di hari RAYA. haha.


yeaay! budak comot ini sudah bersedia utk mengundi. :)
















sampai je terus terkejut sebab makhluk yang ramai. baru kul 8.15 beb. agaknya kul bape diorang dah ade depan sekolah ni kan. hebat la korang!

 pergi berdua dengan ibu. eh! seronok nampak korang ni.

dah check nama terus dapat kertas ini. oh! ini channel shin chan ni. haha. :)

ini view dari atas. tingkat 2 khas untuk saluran shin chan. hohoho. kat bawah tu saluran 2 aku rase. warga emas punye channel.

beratur panjang sangat sebab dah ramai. huhu.

 tapi saluran shin chan mmg kencang (laju). so, aku abes awal la. ni kene tunggu turn ibu pulak. panjang giler saluran tv3 ni. alahaai.


laen kali buleh request inai tak?

















 shhhh! undi anda adalah rahsia.

okay! selesai mengundi. dan aku kene rushing-rushing nak pi wedding membe sekolah lama kat masai pulak. agak kelam kabut sampaikan tak sempat nak salin baju kurung. jadi, aku sambar baju punjabi ni. huhu.

walaupun hujan kitorang selamat sampai jugak. terbuat jejak kaseh kejap sebab jumpe membe yang dah 6 taun terpisah ni. sumenye dah ade kerjaya yang hebat. hebat la korang. nampak tak ramai tapi meriah. korang!! tolong la buat reunion! 

untuk wantop dan pasangan. tahniah diucapkan. moga Allah merahmati hubungan korang dan kekal hingga jannah. insha Allah. :)

notakakiku : aku dah laksanakan tanggungjawab sebagai seorang rakyat. keputusannya kite berserah je. moga kite sume sebagai pengundi membuat pilihan yang bijak. :) aaahhh. pasni tak dengo LAGU ni pepagi.

No comments:

Post a Comment