♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Sunday, September 15, 2013

14092013

hari aku bertukar status dari bujangtrantangtang kepada tunangan orang. perasaan? tentulah gembira! ade juga takot, seram, cuak, gelabah sebab sekarang aku berdarah sweet2 gitu. haha.  

persiapan untuk majlis ni aku buat sehabis ringkas sebab aku sendiri taknak penat lepas majlis kang. satu kaedah berjimat jugak. so, segala kekurangan pada majlis ni. kami minta maaf.

majlis start dalam kul 11.30 pagi. aku stay atas la kan bagi diorang sembang2 dulu. bile kene panggil turun tu. mashaAllah! neves macam nak nikah. haha. menggigil turun tangga uma. teruk! 

okay. ni aku nak share beberapa ketul gambo mase majlis tu yang dah dipilih. malas nak storymory bebanyak. 

 ape yang ibu dgn ayah syok sangat tah.


saat disarungkan cincin.










my ibu dan ayah.

bakal mak dan ayah aku.


dengan nanipah dan jikah










dengan si nakal kesayangan. mamat dan kuyam. 

dengan si gonjeng kazen kesayangan. dulu kekecik maen lumpur, hujan, parit, memasak, kekawen sesame. even mandi pun nak sesame. panjat pokok. jatuh moto sesama. paling tak blah. masuk uma nenek ikut pintu kua ikut tingkap. sekarang memasing dah beso. lasak2 kami pun ade jugak kewanitaannya. haha. tapi lasak tetap lasak.



















dengan adek laki aku, ajim dan bakal bini die.

teman serumah sepanjang pengajian dulu. dengan diorang. tak boleh kalau takde gambo bermuka aneh. saje taknak post gambo sopan. haha.


kawan sekolah yang comey. ana dan kila. 


sebahagian keluarga sebelah ayah yang hadir.










mak andam aku. kawan sekola jugak. echa.



incik tunang. 

memula sopan kan.

maseh sopan kot. haha


the FAMILIA! sebahagian keluarga belah ibu yang hadir. 




















pasni turn ko taw ira! aku nak jadi orang paling bizi on that day. haha.

officially engaged. 




itu jela beberapa ketul gambo yang aku mampu share. majlis ringkas hanya untuk keluarga terdekat dan beberapa ketul rakan. hehe. maaf pada yang tak dijemput. inshaAllah majlis besau kang akan dijemput sume. doakan kami berkekalan. jutaan terime kaseh pada semua! :)

notakakiku: -

No comments:

Post a Comment