♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Tuesday, October 11, 2011

Berbuka pose di sana :P

macam susah nak percaya aku dah start nak ganti puase awal2 ni. haha. baru sebulan raya berlalu. aku dah start berkobar2 nak ganti pose. yela. aku sendiri tak percaya dengan diri aku ni. takut banyak bertangguh kang. tak berganti la pose aku ni ha.

tadi mase berbuka. aku pi kua makan la kan dengan budak uma aku ni yang tinggal bape ketul je ni ha. kitorang pi makan dekat ikan bakar umbai, melaka. dah memang aku skang duk melaka kan. takkan la memasal pulak aku nak pi makan kat kluang kan. pfftttt.

muke kubulur ni. tu pasal nampak sedih. mata macam baru lepas nanges la beb. -.-

 
 
nah! tetibe bertambah ahli pulak. yang jejaka2 ni sume kawan osmet aku si itik ni (tudung putih). alaa. korang faham kan kalau dah aku kate osmet tu. maknenye sume pompuan okeyh. yang baju atas sekali tu. aku tak tau name betul die. tapi budak2 ni dok panggil kecik. yang comel2 tu mokche (aku tibai ejaan ni. haha. sori bro.) sebelah die tu deris. dan yang duk menganga ni apiz.

 sotong goreng tepung :)

 sayur kailan :)

 ikan siakap 3 rase. ape yang 3 rase pun aku tak tau. 
aku makan 1 rase je. haha

ade lagi beberapa menu yang tertinggal nak amek gambo. antaranya. nasi lemak, otak-otak, dadih, ikan cencaru bakar, air fresh oren & air sirap limau. kekenyangannye amat luar biase okeyh. syukur dengan nikmat ni. alhamdulillah.

ade beza kan dengan muke awal2 tadi. -.-"

No comments:

Post a Comment