♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Wednesday, May 2, 2012

Kisah 1 May taun ni

date : 1 May 2012
location : Bachang - Alor Gajah - Pangkalan Balak

sejak dah praktikal ni. dapat lah merasa cuti ari buruh ni kan. dah cuti tak nak la duk uma je kan. so, dak uma aku sorang ni pun plan la nak pi jenjalan. pi mandi manda kat pantai. ni aksi perasmian dak fini tu dapat bekpes kat kedai yang die idam² kan sejak awal sem lagi. bekpes mende kalau dah kul 11 lebih. wuhuu. :)


tak faham aku MOTIF gambo ni.











okeyh. dah kenyang pun. muke bahagia kan. tinggal kami bertiga je. lagi dua ade hal. bekpes kat sini memang superb weyh. haha. promote nih. bleh dapat lontong free tak makcik? :D


bercamwhore dengan mastermind sementara tunggu dak fini cucuk kad bank untuk kuarkan duet dari mesin atm. pheww. :P

time ni kitorang nak pi alor gajah. osmet aku punye kakak sedara tunang. dah orang jemput kan. kite datang lah. dapat makan² sebelum pi mandi pantai kan. tu pasal la kitorang pakai baju kurung nih. kalau tak. memang tak kuasa i nak pakai baju kurung pi pantai okeyh.


wahaaa. unik giler name taman nih. gelak golek² aku. ok tipu. dalam kete tak bleh gelak golek². xD









wootwoot. moto abang mat saleh ni unik. dak fini excited bile mamat tu senyum kat die. aku dah tersipu² malu. haha. kiut sangat bile die senyum. awww. :P

okeyh. muke aku nampak laen. pfttt. 

 
 weewiiiit. gadis ayu yang bertunang pada 1 may. tahniah sis. :D








kami dan gadis tunangan orang. muke memang messy giler lah. berminyak² hoi. 

 cantek kan?? ukir buah kulit tembikai. :D

aha!! dah bertukar wajah tu.  pakaian untuk mandi pantai. muke sembab weyh. alahai. 

dapat 1 je. punye la susah nak tangkap signboard pangkalan balak tu. asyek terlepas je. geraaaam taw.


sampai² je teros pi teman osmet aku sorang ni makan dulu. lapo sangat sebab tadi tak makan pun kat kenduri. 














wujud lagi air ni kan. ade ke sesape yang tak pernah kenal minuman ni. dulu zaman kanak² banyak kot. rugilah korang.

the beach. panas lah time ni. baru kul 3 lebih. memang la kan. so, aku memang tak mandi lame sangat ah. lagipun kulit aku jenis tak kuat bile mandi pantai. nanti naek bijik² kecik wane merah. dah la lame tak mandi pantai. memang mabuk kot sebab ombak die superb. terumbang ambing kitorang. :)


cekedis (jajan) ringan² je. kacang rebus dengan popcorn. wuhuuu. :D










budak terbiar nih. kesian. haha. sejuk pas mandi.

yang ni lagi muke sedih beno. haha. :P



budak ni je bahagia sangat. apehal tah. :D















 tengok tu. duk atas dahan pokok. :)

 sebelum bersihkan badan. messy sangat muke. comot.

 selepas. wootwoot. dah berseri muke kitorang taw. :)


ayuh kite balek. rehatkan badan. malam nak tengok wayang lah. :)














 layan muvee AVENGERS. memang superb ah. muke ngantok tu taw. pftt. 

seronok lah honeymoon ni weyh! laen kali kite pi pantai reramai taw weyh. berkelah. wehaaaa. :D

notakakiku : pale saket sangat. berdenyut² nih. nak makan biskut cicah milo pastu golek² tengok tv. :)

1 comment: