♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Monday, April 30, 2012

Beberapa jam bersama mereka.

date : 28 & 29 April 2012
location : Medan Ikan Bakar Seri Serkam & Shah Beach Resort

lepas konvoi tu aku pi jumpe family aku plak yang tetibe datang melaka. saje je kan. dah kul 5 lebih baru nak call bagitau dah nak datang melaka. pulak mase tu aku kat pagoh kan. memang rushing ah aku soh membe aku tu balek melaka kan.

muke excited dapat jumpe minah potpet nih. seboleh²nya kuya ni nak capture gambo dengan no meja tu. huuuu. nampak sangat muke letih aku tu. baru balek dari konvoi teros siap² nak p jumpe family. dah la tak tido sepanjang perjalanan. 

big family sebelah ayah. tujuan utama gathering ni sebab nak celebrate my aunt punye besday. terkejut gak aku mase ni sebab ingatkan tak ramai. sekali satu family ade. memang i loike! happening je nampak. harmoni gitu. :D



atok dengan nenek aku. saje nak candid dari jauh. hehe :)









the bujang. eceh. :)

 my lovely family. :D

 
 the food. memang lazat sangat. pastu macam biase. 
esok pagi aku jumpe mr tan. pfftttt.


si gembeng. demam pulak mamat ni. merengek je keje die ha. serba serbi tak kene. naseb baek ibu setia layan die. time kaseh ibu. :)







mereka yang tersayang. terubat rindu. bergenang air mata mase nampak diorang turun kete.


ratah udang yang banyak. pheww. pastu saket² parot. padan muke aku. +__+







aku ratah udang. die ni ratah ketam. tapi apesal die tak saket perot. cett. =_=

dah capture gambo ni baru aku perasan ade air kelape.
tak merasa la pulak sebab perot dah full tank. 


tengok ayah. 










turun kat anak. adek badek aku suke bab ratah meratah ni. die ni ratah ikan.







bantu membantu ratah ikan. haha. :)

muke letih. kupang tu nak tapau. time kaseh ibu sebab tolong capture gambo ni. 
memang suweeet lah. :D


camwhore dengan dslr tu. mak aih. beso beno muke tu ha. sory nani. muke ko tak bape nampak pulak. :)







3 gadis manes. :D

mamat buat muke pelik. pehal ko ni?


my cousin. ade lagi. tapi tak sempat nak amek gambo pulak. :)








with nani si gonjeng. :D


with the trio yang mentality sangat mental. saket jantung melayan kerenah diorang. tapi itu yang aku selalu rindu. nak gado pastu mara² diorang. :D






with jikah si kaki paw. pfttt. =.=








okeyh. memang kesian aku jage diorang time ni. sume ni kene pakse dengan aku suruh cangkung. nampak macam sadis sangat kan. propa je sume tu. :)

 HAPPY BIRTHDAY CEKSU. MAY ALLAH BLESS U. :)
bergambo kenangan before balek. ini sume yang terlibat malam tu. ramai lagi kazen aku yang tak join. maklum la. belajo jauh² kan. susah sket nak hang out. after makan ade yang teros balek uma memaseng. aku follow family aku pi balek resort lah. nak tido sesame dengan diorang. paling tak blah. makan kat umbai. tido kat pantai klebang. hadoooi.

pepagi lagi diorang dah bangun sebab nak mandi kolam. time ni aku masih terbongkang lagi. penat semalam tak hilang lagi. pulak tido berecon. heaven abes lah kan. heeee :D


takde orang lagi. sebab tu diorang mandi pepagi. sume tempat diorang tawan. :)








  time ni aku dah kene pakse bangun sebab nak pi bekpes. wuuwuu. =_=


ayah : u. tunggu lah i.
ibu : i lapo ni. nak cepat. nanti makanan abes.
*dialog rekaan* :P












bermaen dengan kucing agresif jap. :)

agresif kan. dibahamnye tangan abid. kiut² je. kalau aku kene. memang aku menanges golek² lah.






 the pussycat. kiut kan. adorable sangat. tapi agresif. aku takot nak usik. :)
 muke sembab dan pucat. pepagi minum susu. :)

 apehal ayah tengok ko macam tu jikah? haha.

 berselera mamat makan. ibu cakap dah 3 ary die tak makan. alhamdulillah dah ade selera. makan sampai gemok ye sayang. :)

 
 kuya si budak telor. 









  makan dengan berselera. :)

kuya the independent girl. pandai sayang akak ni. nak makanan sume amek sendiri. senang hati tengok. very good my sweetie :D


kiut² je makan sesame. duduk sekerusi. wootwoot. :)








  korang tengok ayah aku ni kan. tah pape.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
\/

 turun kat anak die. pfttt. due² baka aku amek. =.=


nani bahagia dengo ayah cite ape tah. :)








 warga ayah melepak perhatikan anak² mandi kolam.
warga mak lepak dalam bilik. :)

 the pool. :D


 hey ladies. wootwoot. :D









love this door style. feewitt. :)









  yang sadis kat resort ni. pintu bilik air die. dah la style pintu korea. pastu takde kunci. hoi! nak mandi pun seram. nak berak lagi lah.


pastu tempat mandi pintu kace camni. eyh! alahai. meraung nak mandi taw. +_+














  dan setiap kali aku ade dalam toilet. kene tulis ni. reminder kat bebudak kecik tu. kang tetibe die dengan sengaja ke tak sengaja ke kan TERtolak pintu gelongsor tu. sedih pedih hoi! +_+"

check out macam biase la kan kul 12 tengari. after check out pi lepak coconut shake kat klebang tu sebelum kitorang berpisah. terime kaseh sebab datang melaka taw. terubat rindu ni. alahai! sebak tetibe nih.  korang jela yang berjaya buat akak jadi si gembeng taw. wuuwuu.

notakakiku : finally aku abes pun post sume cite sepanjang weekend aku ni. nak rehat jap. tatatititutu :)

No comments:

Post a Comment