♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Sunday, April 8, 2012

Hujaaaaaaaaaaan :D

start ujung minggu ni aku dah start tak keje. sebab part time aku dibekukan. so, konklusinye. aku stay uma jela every coming weekend. urghhhh.

pagi tadi kat melaka ni sangat lah panas. sampai aku rase tak berbaloi pakai baju kat dalam uma ni. (okeyh! sensored!!). tapi tetibe time asar tadi ujan turun dengan lebatnye tanpa bagi any signal. :D

 
tengok uh. sampai banjir beranda kitorang. wallaaaa. lebat beno nih. :)

huuuuu. lebat sangat. seluruh tingkap basah. 

akhir kata! jom golek² kat uma. heaven lah weyh. :3

notakakiku : hujan rahmat. terime kaseh ya Allah. nak sambung golek² sambil tengok tv. tapi time sejuk² camni. pekene teh o panas dengan pisang goreng mantop gak kan. perghh! mane nak cari nih. urghhh. =.=

No comments:

Post a Comment