♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Friday, April 13, 2012

27 tahun 1 hari

semalam punye besday tapi baru sambut arini. biaselah tu. :) tapi ni bukan besday aku taw sebab umo tu memang tak sesuai dengan aku.

bajet² nak wat suprise la kan. so, p beli kek pastu tutup lampu opis dengan hanya diterangi lampu dari lappy memasing dan beberapa ketul lilin sambil menyayikan lagu besday. fiuuuh! 




ahaa! dah terang sket. baru mule nampak kek. :)














nampak la jugak muke terkejut abang wan. heeee. suke ye bang dapat kek. :D

besday boy! yeaaay. abang wan. selamat hari jadi bang. semoga panjang umo, murah rezeki, diberkatiNya. cepat lah nikah bang. :) memalu tangkap gambo. takmo pandang kamera. ishh. penat amek gambo abang taw.


kek bufdae! sweet 27th. haha. suweeet lettew. :D









cube senonoh sket bile potong kek tu bang. ishh. 

ni adiah aku untuk abang wan semalam. abes penuh lappy die dengan kertas tu. haha. puas hati aku! time kaseh untuk dayah jugak sebab tolong conteng pastu tampal² kat lappy abang wan. :)

notakakiku : menelan air liur tengok bebudak ni makan nasi ayam. alahaaai. berkorban tahan nafsu makan sebab gigi. ok fine!

No comments:

Post a Comment