♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Monday, April 9, 2012

Kawan baru dari jauh :D

tak tau nak start acane. cume aku nak bagitau yang aku seronok sesangat dapat kawan baru dari uum. diorang ni same pratikal dengan aku. tapi diorang duk opis tak lame. 2 bulan je. arini last aku jumpe diorang kat opis sebab pasni memasing dah pisah². huhu.


korang yang happening. tapi tak cukup sorang pulak. :D
back from ur left : adi, paan, zizah, huda, acid, iwan.
front from ur left : affrat, ecah, munir, ali.
shilla takde dalam gambo sebab dah balek uum.


tetibe aku pun terselit diantara bebudak nih. ahaaa. :)











aha! korang buat la bukan². alahai chot tom. amende ko buat??











bahagia sangat lah korang kan! :D










padan muke korang. aku upload gambo ni.
berlaga angin kus² ke hape korang ha? :P



HEART korang. :)











motif sangat nak tangkap gambo dengan pinggan tu ha!









okeyh! affrat dengan acid ade dimana². +__+

hey ladies! bab bergambo memang aku tak boleh tolak. :P


mereka yang superb lapo. kesian.  affrat sorang je nak cover makan. dak paan tu memang tahap lapo bebeno. :P








tengok! affrat ade je kat mane² gambo taw. grrrr. >,<








tengah diskuss perihal keje. eceeh! :P
apeha budak 3 orang dekat pintu tu nak gune gaya tangan yang same.? =.="

yang ni pulak gambo kenangan terakhir aku dengan bebudak tu. overall student uum dengan utem yang praktikal kat dgct tu. ramai kan? ni time makan² kat parameswara. tenkiu pada chaah yang sudi join. :D. tak boleh lupe kenangan kite pi karoke lepas makan. memang semput aku nak nyanyi. tapi aku bantai je nyanyi. orang belanje kan. :D

akhir kata. time kaseh sebab tinggalkan suweet memori. walaupun kite kenal tak rapat. tak lame. tapi aku harap perkenalan ni kekal. seronok dapat tambah kawan dari jauh. :D

notakakiku : pasni pesbuk la perantara kite. jangan lupe kitorang kat dgct ni taw. ade jodoh. panjang umo. jumpe lagi. heart! :D

No comments:

Post a Comment