♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Wednesday, April 25, 2012

Well hello incik lagoongoon

semalam aku tak banyak keje kat opis. so, aku mensemak samun kan diri aku pi ikut membe aku test drive kete baru die. proton preve. wootwoot. around 11 am kitorang pi la kat kedai tu. abes setengah opis aku angkut. ok. tipu. haha

pi kedai tu naek kotak itam ni. 
memperkenalkan incik starex! haha. :D


muke penat memasing duk tunggu kete baru tu untuk test drive. rimas² camni pun buleh ngantok taw. pftt









tadaaaa. incik lagoongoon. wootwoot. silau i taw. hehe. takde gambo kitorang naek kete ni sebab memasing macam teruja. lupe nak amek gambo. maklum la kete baru kan. aku nak bagi komen pasal kete ni pun susah sket la sebab mase test drive tu duk berhimpit 4 orang kat belakang. kire tak fokus nak usik sane sini dalam kete tu. haaa. tapi ape aku buleh kate. kete ni memang luas, selesa, secure. bonetnye pun luas. kalau korang nak tido kat situ pun takde masalah. sekian. :)

dah test drive. skang sesi bayo, sign, cop, salam, blah.



sementara tunggu mereka sume buat keje tu sume. kitorang cari peluang nak capture gambo sane sini. guess who is the person. haaaa. :D













tadaaaaa! ni lah manusia comel, gojes, suweet, menarik, shantek.
ok stop! rase geli pulak puji lebih².

 yeaah. selagi buleh capture gambo. :)

okeyh. model kete. promo depan je. pastu korang cari sendiri kete ape ni. ehem. :)

ahaaa. aku bagi hint lampu kete bahagian tepi je. :)


penyerahan kete. ehem. ini sume lakonan duetige mate. muke bahagia memasing. ehey. xD








pantang jumpe cermin. ni lah jadinye. :)

oh! almost lupe. the owner to the incik proton lagoongoon tadi. 
pakcik ajib. senyum tak mesra langsung lah. hontonglah. :)

notakakiku : kete ni ohsem. tapi my adudu always in my heart. eceh! dah². aku kebulur. nak pi bekpes. :)

No comments:

Post a Comment