♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Tuesday, September 4, 2012

Terime Kaseh

terime kaseh kepada semua sahabat untuk wish dan doa mase hari jadi aku last sunday. family pun takde buat ape-ape sambutan kek bagai sebab aku taknak. bazir je beli kek nanti last-last kek tu bertapa dalam peti sejuk yang akhirnya masuk tong sampah. so, entry ni aku gedik-gedik nak buat simple bio pasal aku. :)

 mase kekanak. tak ingat ni umo dah bape. 
gambo baby takde sebab zaman tu belum mampu beli kamera.

# lahir 2 september 1989 pada jam 10.20 pagi di Hospital Besar Kluang, Johor.
# diberi nama penuh Nurul Hafizah Binti Md Nasruddin. name ibu Rokiah. :)
# sangat agresif dan nakal mase kecik sampai mampu meninggalkan dua parut bekas jahitan di muka.
# anak no 2 dan berdarah B.
# agak pendiam dan penakut dengan orang.
# suke sangat kawan dengan budak laki.
# zaman kanak-kanak sangat penuh kejantanan sampai tak tahu budak ni budak pompuan ke budak laki.
# suke sangat minum susu dan makan jagung dari kecik lagi.
# agak gembeng (kuat nanges). *sampai sekarang pun. hati tisu*

gambo terbaru dengan scar on my face. tompok sane sini. :'(

# umo dah 23 tahun. ye tahu dah beso.
# seorang kakak kepada 7 orang adek.
# buli adek-adek adalah hobi di rumah sekarang. :P
# maseh belajo lagi kat melaka.
# dah ayu sikit berbanding zaman kanak-kanak. 
# pemalu orangnye. ^^
# belum menikah lagi. 
# ya! sudah dimiliki. milik ibu ayah. :)
# suke cakap banyak dengan orang yang rapat.
# suke gelak dan suke makan. *jangan tanye berat bape!*
# sangat gedik dan manja dengan ibu. :)
# memasang impian nak jadi anak kebanggaan ibu ayah. :)

ok! maybe itu je bio aku. malas nak merepek bebukan. kang penuh berjela sampai nak kene selak muke surat belakang. *ok melampau*.

and once again aku nak ucapkan bebanyak time kaseh untuk sume ucapan samada secara terang ke private ke kan. siap dengan call nyanyi-nyanyi lagi. *touching*. mereka yang lupe nak ucap pun aku anggap korang tak sempat je tapi korang ingat kan besday aku. kan. kan. (cekak pinggang).

notakakiku : sebarang pertanyaan dan keraguan sile lontarkan di komen. jangan muntahkan. haha. selamat hari raya!! :)

No comments:

Post a Comment