♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Tuesday, November 13, 2012

LotuStyle Couture

maaf lame sangat tak update blog ni. kesibukan membataskan ruang untuk aku berkarya. waaaah. okay kali ni aku nak promote membe aku punya shopping online. die pun baru involve dalam bidang ni. kire macam newbie la kan.

so, aku bagi la korang tengok dulu antara jenis pakaian yang die jual. kalau berkenan buleh LIKE kat LotuStyle Couture ni. :)

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
  

dan aku pun ngengade nak jadi model. saje nak test rupe sendiri bile pakai dress. bukan senang nak nampak aku jadi ladies macam ni. haha. 


kalau korang berminat. sila lah ke LotuStyle Couture ni ye. kalau tak berminat nak beli pun. at least have a nice trip kat page tu. wolla! have a wonderful day everybody. ^_^

notakakiku : sekarang musim hujan semedang. lapo memanjang. maaf kalau ayat lintang pukang. teknik mengarang dah tumpul. -_-

No comments:

Post a Comment