♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Monday, January 14, 2013

Something New in 2013

after final exam last payyper aritu. aku balek kluang terus. nak cuti la kan. kene balek awal sebab ade appointment gigi dengan doktor. dah la kene postpone sebulan sebab exam punye pasal. so, aritu bersamaan 10 januari aku pi la sepital dengan menunggang moto. setelah doktor comel dan wangi tu ekjas gigi tu. maka ada penambahan ahli baru dalam mulut ni.

tadaaaa! zebra dalam mulut. OMG! OMG! OMG! nonsense. ni rubber la. bukan getah macam kat pokok getah tu. naissss. ni getah nak bagi gigi aku move faster than usual so that copat la bosi ni dibukak nanti. sebab doktor cakap gigi aku dah rapat sume so inshaAllah pakai dah tak lame dah.

ni ha bentuknya. kocik je kan. 24 jam nak kene pakai. tapi every morning kene change yang baru. nak gosok gigi kene tanggalkan. kang payoh (payah/susah).














cenggini la rupe nak pakai nye. takde la susah sangat pun. cume saket sangat la kan. macam memule pakai braces ni. gigi gerak pastu bagi efek kat gusi. mashaAllah saketnye tu. nak cakap pun payah. ngilu. nak makan pun tak buleh sebab gigi saket. everytime tuka pasti saket! mende ni la yang buat aku leceh nak makan sebab asyek terselit.  aku syak aku pernah tertelan menaalah ni sebab time aku sedap nguyah makanan dengan susahnya. tetibe aku rase getah sebelah ilang. -__-'

oh yes! before that nak mention ucapan juta-juta lemon kat ibu sebab belanja kacamata baru. hewhew.














buy one got one free. special jadi ahli ni. haha. so, teka la mane free mane real one. eceh. beza dedua ni kantanya. satu tu efek silau kurang berbanding another one tu.

and tadaaaa. pasni senang la tak payah nak beli contact lense semedang. dah la susah nak cari kedai yang jual lelaen power. sebab power mata aku berbeza. maaf. kualiti kamera power sangat.













well! hai #uncle #jack. :)

notakakiku : dah boleh tido. saket hati dengo adek aku sluuuurp2 megi tu. eyyyy! >____<"

1 comment:

  1. hye, jom tgk getah braces yg comel2 di fb Fancy Elastic Ligatures :)
    https://www.facebook.com/fancyelasticligaturesmalaysia

    ReplyDelete