♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Tuesday, August 12, 2014

PreWedd Asal Boleh

prewedd ni buat mase bulan tiga taun ni. cerita dah lama sangat jadi aku ingat2 lupa kejadian di hari berkenaan. yang aku ingat buat hari ahad lepas kelas. abes je kelas dalam kul 5 petang terus call tunang (mase tu tunangan lagi) cakap ON nak wat prewedd kat pantai puteri.

aku balek uma dulu salin baju putih, touch up muke pastu baru pegi dengan tunang (sekarang dah jadi laki) aku. agak lewat petang jugak mase sampai tu. maka terjadilah prewedd asal boleh ni. buat syarat nak bikin bunting mase majlis kang.

photographer orang yang sama aku guna mase aku tunang dulu. membe kelas jugak. so far aku sangat satisfied dengan hasil keje die. oleh sebab teman gay (osmet die mase tu. hahahaha) die nak join maka ade 2 photographer.

aku malas nak taip bebanyak. layankan jela gambo yang ade ni.

ye. ye. muke aku je semangat senyum. MAA ni jenis tak reti bergambo. maka jadi ginilah. 
 
 double chin. cincailah.

 baju beso sebab ukuran baju laki. yela. buy one free one. yang free aku punye. 

 
 

naseb baek dapat membe sendiri yang amek gambo. faham sangat pe'el memasing. nak buat merepek pun bole. tak segan sangat. bukan tak segan langsung. nak mara pun takde hal. haha

 

 
together we stand for each other.


aku selit sikit gambo tak jadi. sume yang tak jadi tu kebanyakkannya bile kitorang kene pandang mata ke mata. aku tak bole la pandang mata die time ni. sekarang dah kawen dah bole pandang mata lelame.

 sopan mak jemah gelak uollssssssss.

 
 muke MAA paling tak blah. apekah maksudnya???

 me : woi. jangan kentut time ni. busuk.

MAA : nah taik kucing. haha
me : suwet sangat. *nanges*


notakakiku : entry sesimple bole. haha. nanti nak karang cite lain pulak.

No comments:

Post a Comment