♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Sunday, September 18, 2011

Big E-day

sebelum aku start berleter panjang yang tak berapa nak panjang kat entry ni. aku nak ucapkan terime kaseh pada classmate aku si YONG. sebab sudi anto aku sampai KLIA transit kat salak tinggi tanpa sebarang bayaran. ow yeah!

semalam hari beso buat family belah ayah aku. ni sebab kazen aku yang sorang ni bertunang. ye! kazen aku. bukan aku. so, aku dengan family aku pi la subang jaya nak tengok majlis tu kan. 

yang ni mase berbalas-balas pantun. ikut adat. 
arrow merah tu ayah kazen aku merangkap pakcik aku la kan.
dah sarung cincin 'booking'. makcik ni teruja pulak aku tengok. ;p

 dah setel sarung-sarung cincin. start la pulak sesi tangkap-tangkap gambo ni.
yang ni bergambo dengan pihak lelaki. 
ni la kazen aku belah ayah aku. name die FARAH HANAN. bakal doktor ni. 
adek aku cakap die lawo. aishh. aku jeles okeyh. haha.

 beauty and the beast :)

bergambo dengan atok dan nenek. cucu pak Ngah pertama yang dah 
kene 'booking'. ;p
lepastu mule la sesi bergambo dengan family pulak. dah la raye hari tu aku tak dapat jumpe anan ni. 

 
 
 
 antara family yang ade pada hari tu.

dan selepas makan dengan banyak sebab makanan sangat banyak dan sedap. so, kitorang pun gerak balek la sebab nak anto aku kat melake. tapi last-last aku ikut balek kluang sebab ayah aku ngantok nak bawak kete. nak suruh ibu aku bawak memang tak boleh sebab adek-adek aku super aktif bile dapat makanan lazat tadi. for sure la diorang akan kacau ibu aku kan.

 
2 orang budak berlagak detektif. siap pegang kanta beso 
dengan teropong. bajet ah. -.-"

again sis! congrats for ur big E-day. :)

No comments:

Post a Comment