♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Wednesday, November 30, 2011

Tengok bola dgn diorang


hari ahad lepas mase Malaysia vs Bahrain tu. aku pi tengok live weyh kat bukit jalil nun. memang jakun la kan. sebab ni 1st time kot aku pi tengok bola live. sebelum ni tengok kat tv je.

sampai2 je terus nak beli jersi. maklum la. semangat sangat kan. mase kat stadium tu hujan rintik2. dah abes beli ape yang nak beli tu. kitorang masuk stadium. haaa. semangat aku bile dapat masuk stadium dengan bawak trompet kecik. haaa. memekak jela kan. 

paling tak blah kitorang kene kire orang setiap kali pi memane. mane taknye. pi sane sampai 14 orang. dah macam parent bawak anak2 jengjalan bagai. haha.

 tiket mahal ni. haha. 1st time ade tiket camni. dah lunyai dah sebab masuk dalam beg aku. rase macam nak frame je tiket ni. *jakun*

 makhluk ni yang dah jenuh tunggu kitorang yang datang dari melaka. ko tengok mamat sorang tu. muke dah pasrah sangat tunggu. yang lagi 2 orang ni korang abaikan. diorang ni memang propa je lebih.

 dah penat dah ni. kesian.

 pakcik tiket.
AMARAN KERAS : MEROKOK MEMBAHAYAKAN KESIHATAN!

ni muke baru sampai. nampak beno muke baru bangun tido ha! pastu nak tampal2 sticker kat muke kan. memang muke tak boleh let go la kan.

ha kau! semangat bola ni. bile tengok live ni excited lebih sikit sebab nampak sume skali kan. ko korek idung kat tengah padang pun aku boleh nampak tahu! nampak macam tengok game bola je bile tengok depan2 camni. aku lupe nak amek gambo ULTRAS MALAYA ni. penyokong yang tak benti2 nyanyi. semangat!!

 
  
 

 
belum start game. bergambo jela. bile game start. aku dah macam tengok wayang. khusyuk sangat. elak aku tak makan popcorn je. takde kaunter popcorn. kaunter sosej banyak la.

orang paling semangat. jerit sane jerit sini. pastu lompat sane sini. padahal die bukan faham mende pun game bola ni. naseb baek warga tua. *maaf nek* :)

trompet kecik untuk buat bising dalam stadium. ade kat uma ni ha. kang diorang susah bangun subuh. aku tiup je dengan trompet ni ha. 

 bertapa bahagianya beliau. memang seronok sangat kak lin bile Malaysia gol.

semangat MALAYSIA. *sile highlight* ni jersi baru beli!! :P

 
ni dah abes game. muke bahagia memasing. haha

 
 
 
 
 
bergambo kenangan lepas abes game. MALAYSIA tetap di HATI!!
hidup HARIMAU MALAYA. aumm aumm!

team keje aku. :)

notakakiku : takde #WW ary ni.

No comments:

Post a Comment