♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Friday, December 2, 2011

Lagu tahan kentut ke? lagu tahan nanges ke? atau lagu sesuai mase jumpe mr. TAN?


 FIRMAN - KEHILANGAN

aku yakin ade kalangan korang pernah dengar lagu ni kan. even ade yang feeling abes dengan lagu ni. siap tangkap cintan bagai kan. lebih baek makan mee cintan la beb. 

aku bukan nak bebel mende. cume nak bagitahu keFEMESan tajuk lagu ni dikalangan aku dengan kengkawan aku ni. ade membe aku cakap lagu ni lirik die touching. pastu orang yang nyanyi ni pulak macam tahan2 nanges gitu. 

ade pulak membe aku cakap orang ni nyanyi lagu macam tahan kentut. tah hape2 je kentut pun nak tahan2 time nyanyi. paling best bile membe aku cakap lagu ni sesuai untuk orang yang nak pi 'melabur'. lagi2 orang yang dah selesai appointment dengan jamban tu. kire macam dah setel la saham tu. 

makin lame aku dengar lagu ni. makin layan la pulak. cume macam matluthfi cakap la kan. lirik lagu memang hiperbola pastu macam takde kaitan langsung dengan dunia realiti ni.

notakakiku: korang bleh test nyanyi lagu ni mase jumpe incik TANdas tu. :P

No comments:

Post a Comment