♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Sunday, December 4, 2011

Super duper ohsem weyh!

tadi terbaca blog elia. pastu terus kagum! ohsem weyh. macam tetibe terpegun abes bile tengok menaalah ni ha. pulak kan sekarang ni aku memang pakai pendakap gigi (sile bace braces).

 siap ade bentuk bunga la pulak weyh. ohsem ni. ohsem!! bayangkan betape comelnye aku bile senyum kang. bling2 kau! pasti korang terpegun dan terpersona nanti. 

 ade rerame pulak. ini kurang ohsem sangat sebab tak nampak rerame tu. tapi tetap cool.

 dan paling best dan ohsem dan WOW bile ade braces glow in the dark.

 ni sebelum berada kat tempat gelap

 tengok tu! bile gigi memantulkan cahaya. hadoi. mendidih aku tengok ni. ohsem sangat pun. sesuai sangat time black out. okeyh! takde kene mengena.
  aku mampu tukar2 kaler je weyh. nak pakai ade bentuk2 camtu. glow in the dark lagi. memang belum ade kemampuan. tapi one day aku nak try jugak la. 

notakakiku : ha! sape kate orang bergigi besi tak cantek. sekarang dah moden la. dah ade kemajuan. gigi besi dah jadi macam trend sekarang ni. :)

No comments:

Post a Comment