♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Sunday, December 4, 2011

Cerita cinta terhangat kat wayang sekarang ni

sekarang ni mane-mane aku pi. mesti denga orang cakap pasal cite Ombak Rindu. aku pernah gak layan novel cite ni walaupun aku bukan jenis orang yang layan novel. tapi cite ni aku rase best jugak la based on ape yang aku bace kat novel. tup2 cite ni dibuat filem. hurmm
 macam tak caye aku ade novel ni weyh

tup2 kua filem pulak. yang pompuan suke lettew ade incik harun (name glemer Aaron :P).

budak kelas aku sume duk pakat nak layan cite ni sesame kat wayang. untunglah. bile aku pi kedai makan. ade pulak budak laki umo dalam lingkungan 11 tahun kot. ajak mak die pi tengok cite ni. ha! kelas kau!! budak uma aku jangan cakap la kan. diorang lagi suke layan youtube. jenis malas nak kua duet pi wayang.

yang ni aku tak berapa nak berkenan. kenapa si maya ni pakai tudung tang ni. aduh. rosak imej tu. kot ye nak buat care kampung pun. jangan la season sangat kot. pakai la ala2 norkamadhia ke kan. cun la jugak. nampak la kekampungan yang ayu. 

 si mila dengan hariz. aku belum tengok. so, takleh nak komen lelebih. walaupun hakikatnye aku bukan reti nak mengomen ni. mesti lakonan lisa mantop kan. lame tak nampak die jadi antagonis.

 
yang ni muke taknak macam berlagak giler pulak kan. ade la rupe watak antagonis tu. tapi tetap cun minah ni. aha! tudung tu. alahai. kate anak tan sri. tak kan ayah ko tak mampu beli tudung yang moden2 kot?

aku tengok cite ni kendian2 la. sekarang ni aku sibuk sangat pun. pengakhiran cite ni aku dah tau. cume bile difilemkan. mungkin ade perbezaan plot cite kot. 

notakakiku : membe aku sampai tersasul nak sebut name cite ni. ade yang sebut Ombak Deru. ade yang sebut Ombak Laut. ha! korang nak ombak ape? 

No comments:

Post a Comment