♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Tuesday, February 7, 2012

Aku nak bagitahu korang ni

arini Thaipusam. tapi melakau kilija (keje). adoyai pun. baru semangat nak pecah2 kelapa bagai. nak cucuk2 sane sini. okeyh! tipu. sebab arini keje. aku lemau sikit la. yola. dah 3 ari cuti. aku duk merayau jer. so, pagi tadi aku dengan lelembapbapnye bersiap. huh! naseb baek sampai opis tak lambat. fiuuuh! 

dah! bukan itu yang aku nak cite. nampak gambo kat atas ni? aha! inilah meja baru aku kat tempat keje. lalalala. time kaseh incik bos untuk meja baru ni. walaupun saye latihan industri 6 bulan je kat sini. tapi dengan kehadiran meja baru ni. insyaAllah! saye akan bersemangat keje. hehe. :)

2 orang jejaka (bodek nih. :P) sedang berusaha untuk memasang pc kat meja aku tuh. time ni la aku terasa macam tengah buli incik bos. kehkeh. 

 
sampai tertunduk2 jejaka (bodek lagi nih) buat keje. memadai la aku tolong korang. tolong tengok. tolong berleter. tolong gelak. tolong tangkap gambau (sejak duk melaka ni. dah terbiase gune bahasa melakau pulak. tapi JOHOR tetap di hati) dan tolong update gamba korang. yeaay! :)

  rajin kan diorang kemas meja kitorang nih. hehe.

tadalalalala! meja aku dah siap kemas. hehe. zaid cakap aku tamak. ade pc. pastu ade lappy. dahtu. incik bos yang ngengade tauk pc kat meja aku. die cakap nak kemas meja die. tapi penuhkan meja aku. takpe incik bos. saye tak kesah (bodek lelagi).
aku jugak merupakan penjaga segala mak datuk sedara mara cop yang ade kat opis tu. tengok! sengaja aku nak sorokkan bawah meja sume cop ni. hehe. sekian. :)

notakakiku : sebenarnye ade lagi 4 bijik meja baru. untuk sahabat yang sesame LI dengan aku. tapi aku nak cite pasal meja aku je. meja korang. korang cite sendiri la. malam ni nak tido awal sebab esok semangat nak p keje. meja baru. yeaay! :)

No comments:

Post a Comment