♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Friday, January 27, 2012

Bangun pagi untuk melangok sampai petang kat situ

arini tak boleh nak bangun lelambat lagi sebab pepagi ibu dah kejut ajak pi Pejabat Pendaftaran. nak suruh buat ic baru. alahai! lemau betul la. dalam pale otak dah agak mesti ramai makhluk yang spesis manusia kat situ. memang betul pun! berduyun2 mahkluk. rimas aku! so, aku pi amek nombor dulu la. nak sampai kat tempat nombor pun jem. rasenye sempat kalau aku bekpes time tunggu nak pi amek nombor. hurr.

lepas decided tengok ramai sangat. aku suruh ibu pi petang after solat jumaat. memang semangat betul sebab sampai2 je. pintu pun belum bukak tapi mahkluk dah ramai. ni baru kat lua. rimas!

  warga yang bersemangat tuh. panas. panas.

 pindah masuk dalam. kat lua panas. pun ramai jugak. >.<

dengan jikah serabut perut. ic tinggal kat uma. ishh.

dengan puan ROCK. haha. cekgu rokiah kesayangan saye ni. aum. aum. aku dah tak risau nak tahu muke aku bile 40 an acane. memang aku dengan ibu satu cetak. maintain comey. tapi aku pasti EXTRA comey la. harr.

 no kitorang berderet. pastu sampai kat kaunter pun berderet 3 kaunter kami anak beranak. kahkah.paling tak blah bile aku pektis senyum dengan adek aku. haha. dengan ibu2 aku sekali aku ajak terjebak. :)

time menunggu tu aku luangkan mase mule start bace novel yang baru aku beli aritu. pastu aku ngantuk sebab bace duduk tegak. pfttt. tetibe ibu nak bace pulak. yang gambo ni ibu bajet je bace sebab die asyek selak je. ape daa. die ingat die bace komik ke?? pastu nak tengok ending je. ishh. tak adil la.

 
 
 muke bahagia kitorang lepas betapa dalam tu sampai 3 jam. :)

sebelum balek. pow ibu eskem. terime kaseh ibu. lebiusss. :)

notakakiku : entah bile baru aku boleh amek ic tu sebab pasni nak pi melaka start latihan industri. *garu kepala*

No comments:

Post a Comment