♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Friday, January 27, 2012

Kekartoooon kekreatif

pernah tengok katun camni kat memane tak? (paling banyak dalam pesbuk). kalau ade untunglah. kalau takde. tak untunglah. haha. aku pun kenal katun ni dari sorang membe aku ni. budak kreatif. so, banyak la idea die nak buat mende camni kan. memule die sesuke nak buat. tapi lelame aku suke. tu pasal aku suh die buat bebanyak.

  
boleh jadi cite bersiri camni. panjang lebau. 

 
 
 
 
  haa. saje aku nak upload bebanyak. sume katun ni ade citenye. 
kalau korang tak bape nak faham. abaikan je. huuu.
 
haa! yang ni. aku buat sendiri. idea ni datang time minggu exam. 
nampak?? sume pasal exam. kahkah. >.<
lukisan katun ni macam budus2 je. takde la gempak mane kan. sesuai la untuk beginner macam aku ni ha. korang pun boleh je cube. tak payah nak PROfessional sangat la pun.tapi kene online la. takleh download menaalah ni.

notakakiku : identiti pelukis asal terpaksa dirahsiakan. harhar. nak try. meh klik KEKATUNTUN ni. :)

No comments:

Post a Comment