♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Friday, January 20, 2012

Boleh tahan la cite ni

beberapa minggu lalu. abes je cite Tentang Dhia kat tv tuh. aku dengan osmet aku sume tunggu cite Gemersik Kalbu pulak. maklum la. ade channel tv3 dengan tv1 je kat uma tu. so, kul 6 je kitorang biase dah on tv (yg kebanyakannya aku lah orang pertama on tv tu). sebab ade cite BoBoiBoy la. 'hey, kepala kotak!' :)

aku sebenarnya tak berapa nak layan sangat novel nih. tapi kalau aku dah start bace. memang jadi gian kejap. cite Gemersik Kalbu ni aku tak berape ingat la. aku ade bace ke tak. jadi, setiap senin sampai kamis kul 7 malam je. aku dengan osmet aku mesti bertapa kat depan tv nak tengok cite ni. paling penting solat maghrib tak tinggal!!

rasenye peminat novel sume dah tau jalan citenye kan. so, aku malas la nak update any sinopsis cite ni. hehe. setakat ni aku rase cite ni boleh layan la. kalau tak dapat tengok kat tv. aku tengok kat tonton je. 

nampak macam complicated giler cite nih. sorang pompuan sampai 3 lelaki nak. betul la ayat nih. 'petik jari sopoloh datang'. ahaaa. yang ni takde sampai sopoloh nak mai. kang bile nak sudahnye cite ni. cukup la sampai 2 orang mabuk nak kat raihana a.k.a. ariana eva nih. 

dalam cite ni. si raihana ni keras hati. benci sangat kat super supian tuh. (yang sebenarnya Sufian. ;p). yelaa. orang dodulu kan cakap. 'dari benci jadi sayang'. dah2. kang aku terbagi pulak sinopsis. 

 aku SUKESUKESUKE giler dengan poster ni. auw! auw!

notakakiku : sekarang ni. lagu OBSESIKU ni dah jadi lagu peberet aku. osmet aku dedicated lagu ni untuk. ah! sayang korang la. *tangan di bahu, mate juling*

No comments:

Post a Comment