♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Friday, January 20, 2012

Soalan bangang yang ditanya oleh orang bangang dan dijawab dengan jawapan yang mendatangkan bengang

 ********************
Situasi : Bile orang nampak anda baring tutup mata.
Soalan : Hai! tengah tido ke?
Jawapan : Eyh! tak la. aku tengah training nak mati nanti.


Situasi : Korang membawa tv yang rosak untuk dihantar ke kedai baiki.
Soalan : Nak repair tv tu ke?
Jawapan : Mane pulak! aku saje nak bawak tv aku ni jengjalan.


Situasi : Saat korang baru bangun tido.
Soalan : Weyh. dah bangun ke?
Jawapan : Aku tengah tido sambil berjalan ni.


Situasi : Membe korang call fone uma dan....
Soalan : Haluuu. ada mana??
Jawapan : Kat sini haa! dalam tasik.


Situasi : Saat korang keluar dari bilik air dan dalam keadaan basah.
Soalan : Hey! baru mandi ke?
Jawapan : Eyh! mane ade. aku jatuh dalam lobang jamban tadi!


Situasi : Korang dalam toilet dan pintu berkunci. Membe korang ketuk dan tanye...
Soalan : Ada orang tak?
Jawapan : *suara kiut* Mane ade orang! taik yang bercakap ni!
********************

notakakiku : ade lagi ke situasi beserta soalan dan jawapan yang bangang + bengang?? 

No comments:

Post a Comment