♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Friday, February 24, 2012

Program paling sempoi

terlambat update!! program ni under universiti aku. name program ni Program Perintis Keusahawanan Siswa UTeM 2011. nampak?? 2011 tahu. program ni dianjurkan dengan kerjasama dari pihak DiGiCITY (M) SDN BHD. (tempat aku buat latihan industri skang nih). it more based on business la kan. sebab kitorang pun ramai budak usahawan.

memang enjoyable abes program ni walaupun kitorang terlibat weekend je. pastu dibebani dengan kelas, assignment, kuiz, test, tender, sebut harga, kerja. its okeyh! pengalaman yang aku tak akan lupekan. InsyaAllah. thanx all buddies. :)

 time ni dah abes program pun. kitorang nak kene amek gambau sesame. maklum la. pasni kitorang separate for 1 sem sebab praktikal. :) memang havoc abes la. serabut tapi memang fun abes. aku miss this moment ah!! 

 testing. testing. 
with jacket :)


with half jacket. :)


without jacket. PINK!!

 
 candid ala2 gedik dan kiut. grrrr :P


well. hellooooo ladies. meooow :)


 
 
kami yang hyper. weeeehuuuu. :D


 
 
 
 
 
sepanjang program. bersungguh2 kitorang taw. ade 4 group yg hyper super duper. 


orang paling bahagia bile nak tanye soalan. ;p


padam maker kat board pun kene bersungguh jugak. heee :P

 
 
 jelas kebahagiaan di wajah kitorang bile dapat elaun. haha. :)

 lepak minum!! thanx miss saibah sebab sudi join that nite. :)

program ni memang sempoi abes. walaupun dibebani memacam tapi kitorang enjoy giler. tak rugi aku join program ni. paling tak blah bile kitorang diberi makan. makan. makan. makan. makan. makan sepanjang program. *bahagia*. ni sume sebab company ni bukan je supply barang IT tapi ade restoran dengan coolblog. :)

akhir sekali terime kaseh pada sume yang terlibat. pada yang sanggup melayan sakit jiwa kitorang. pada chaa dan abg apit yang sudi join bergambo malam tu. sekian :)

notakakiku : maaf. aku lame tak buat karangan. agak kekok ayat aku ni. selamat membaca :)

No comments:

Post a Comment