♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Friday, March 2, 2012

I ADMIT IT.

ini kali ke berapa pun aku tak tahu la. same mistake. cume kali ni laen flavor. ah! aku memang careless sometime. tapi yang ni aku admit. memang melampau careless tuh! 

 aritu aku buat mistake bile silap oder honeydew juice yang sepatutnye jadi honeydew powder. memang aku careless abes time ni. dah la sekali aku oder tu jadi banyak. peh!

memang teruk aku nanges mase tu. sampai nampak sembab mate. tu belum kene mara lagi tu. tapi nanges dah bersungguh-sungguh sangat. memang aku lupe malu la kan. sebab otak memang dah risau sangat. 

 dan!! sekarang aku buat silap bile oder vanilla powder 4 pack yang sepatutnya ade 48 pack (1 carton=12 pack ). ah! bebal pulak aku terasa time ni. banyak kurang tu untuk cover seminggu punye. subhanallah. 

sekali lagi aku menanges la weyh! aduh! gembeng sangat. otak ligat mencari punca silap sendiri. kenape aku jadi camni. kali ni memang paling teruk punye nanges. kerghhh!! >.<

YES!! I AM FEEL GUILTY RITE NOW!! 
aku dah menyusahkan ramai orang la. kenape la aku ni boleh jadi camni. perasaan bersalah tu dah menebal ni. arghhhh! O.o"

SORRY SANGAT. I AM SORRY.

 I AM REALLY REALLY REALLY SORRY. :(

SERIOUSLY I AM SOOOOOOO SORRY. :(

but i have to move on. 

AND

start a new day with full of brightness. insyaAllah. 

i will try recover my stupido ni. ah! please. wake up LEMON!

notakakiku : mesti korang tak faham kan. entri ni lebih kepada luahan hati aku yang rase sangat BERSALAH. huhu. 

No comments:

Post a Comment