♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Tuesday, March 20, 2012

Ye! Memang hobi aku buat ko nanges.


hai! name saye Aqil Nasaruddin. saye ade kakak yang sangat comel, baek, cantek, sweet, (ok! enough!) tapi kakak saye ni kadang² bleh jadi kejam dan garang. huh! (enough!). tapi saye tahu. die sayang saye sangat².













okeyh! skang turn aku pulak. haha. aku memang suke buat budak kecik ni nanges. tak kire la die tengah buat ape time tu. mesti aku akan kacau sampai die nanges. kadang² die tengah elok je tengok tv sambil isap jari. nanti aku akan dengan sesuka hatinye. tarik jari die. pastu die mara. die isap balek jari die. abes tu? takkan aku nak tengok die isap jari dengan senang ati kan. ishh. tak buleh jadi. aku akan tarik jari die sampai die nanges. pastu nanti ibu aku pun potpetpotpet la sebab kacau die. perasaan aku time tu??? puas hati. aku akan gelak dengan bahagianye. hahahahah!!


aku seronok buat sume tu sebab aku sayang ko!! sebelum mamat ade. abang akak ko sume akak dah buli dengan bahagianye. tapi skang diorang dah beso. dah takde feel sangat nak usik. dat y aku usik ko. bile ko nanges sebab aku buli. aku akan rase bahagia. sebab time tu la aku nak gomol² ko. cium² ko. tapi yang pasti aku takkan pujuk ko. haha. kejam kan akak. sume tu sebab akak tau ko mesti datang kat akak dengan gedik² nye nanti. haaa. nak manje² ngan akak kan. sebab tu ko kiut lah mamat!! heart u forever. *nanges*

notakiku : pasni buat cite pasal kuya pulak. sebelum akak buat entry ni. akak dah nanges taw. time tulis ni pulak. dah sebak. bergenang mate. cett. akak pun gembeng lah weyh. haha. luv u mamat. :)

No comments:

Post a Comment