♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Sunday, March 4, 2012

The Red Day at Kenny Rogers

cerita ni memang dah basi pun. awal taun punye cite tapi baru sekarang aku update. tu sume sebab baru sekarang aku dapat sume gambo dari bebudak nih. tarikh makan² ni pun aku dah lupe. ah!


bebudak kelas aku plan nak makan kat kenny rogers lepas abes final aritu. kebetulan pulak ade promosi. pakai baju merah dapat free 1 set makanan. sape tak mau kan. so, aku pun on jela. bab makan beb. jangan tolak. :) aku dengan bebudak uma aku paling awal datang okeyh!

 pastu datang la sorang² time tu. takde la ramai sangat sebab tak sume dak kelas aku datang. maklum la. ade yang dah balek kampung halaman after final tu.

memang muke bahagia lah korang kan!

muke aku buat² bahagia. padahal! aku dah kebulur nih.
bayangkan bangun pepagi tros p sini tanpa bekpes dulu.
pastu serve pulak lambat. mensirap aku weyh!

dah boleh pilih nak set ape. aaa. pilih².

sesi tukar meja sebab dah terlebih muatan. errr. O.o"

 ehem! dah dapat makanan. bahagia la korang!

pastu kitorang pun makan. dan makan. makan lagi. takde gambo time makan sebab masing² tengah fokus plus kebulur (especially aku!). 

sesi tangkap gambo reramai lah. :)

tata Kenny Rogers. buat mase ni. aku banned ko dari senarai kedai fast food yang aku nak makan sebab ko serve lambat nak mati! aku tak suke! benci! kerghhhh. -.-"

 
there! the 4 of us. housemate plus roommate. :)

notakakiku : maaf sebab lambat update. thanx pada korang yang join. selamat berjaya dengan praktikal korang. :)

No comments:

Post a Comment