♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Sunday, March 4, 2012

Meh conteng² dengan gumbiranya

as beginner dalam dunia fotografi ni. memang mende² baru camni boleh buat aku jakun. seronok! okeyh. last nite around 11 pm. aku kua outing dengan bebudak kelab media dan fotografi universiti aku. kene daki a famosa tu memalam. O.o" ni sume sebab diorang nak ajo mende baru yang dipanggil Light Painting. *itu pun kalau tak silap aku lah* :)

 testing. testing. 



dah mule dah.                                   

love this!! kiut² je. :)

bulat. bulat. bulat.

konon nak buat bentuk love. tapi tangan tak bedung kan. 
ini lah hasilnye. kah3. 

 haaa. conteng lah sesukati ko.

 boleh tulis name. ohsem kan. :)                

ohsem kan. buleh ade bebanyak cenggini. :)

 
 rerame dah macam kunang². berkelip di malam hari.

     percubaan menulis name kelab. 

tulis pun tak betul. korang, BM dulu dapat bape ha??

dan! inilah hasilnye. cantek kan. :)         

ni pulak antara kreativiti diorang dengan menggunakan talent yang ade. incik ciken, incik hazim, dan incik belon. :)
|
|
|
|
|
\/

 incik ciken. jangan tanye aku ape yang die buat. :)

            bajet nak jadi otomen. kah3. 

 paling bidadari la kan. ha3. :P

 bunga yang scary. o.O"                            

muke ko ciken. melampau taw. haha. 

potong lah rambut tu. tercucuk mate tu. 

 yang ni ohsem! :D                             

incik belon dah turut serta. :)  

                   ni incik belon lukis sendiri.

              incik hazim. konon nak sepak bola lettew. 

 
 
              ni sume incik hazim yang buat. :)

 yang ni incik pesideng yang buat.

jejaka² desperate nih. haaa. sile² lah add. kah3.

menyampah dengan muke sendiri. err. O.o"

 candid! ni lah muke diorang yang join semalam. :)

oleh sebab aku beginner. memang takde la ohsem pun sume gambo yang aku capture ni. cukup la sekadar budak baru belajo. :)

notakiku : weyh korang. laen kali aku nak ikut lagi taw. *klik gambo untuk tumbesaran ye* :)

No comments:

Post a Comment