♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Friday, March 2, 2012

It's hurt

tajuk memang saje nak cliche sangat. haha. padahal takde mende sangat pun. eyh! mane buleh takde mende. aku memang tengah menahan saket pun. saket ape? saket gigi la! hurrrr. O.o"

sekarang ni aku dah pakai braces. baru 9 bulan jugak ah pakai. tapi dah bape kali tukar besi. kire macam diketatkan lah untuk bagi gigi tu bergerak. dan semalam. kali ke berapa tah gigi ni diketatkan. kali ni saket gigi tu macam memule pasang. nak makan ape pun tak buleh. geram aku!

heh! tadi p giant beli ni. haha. makanan untuk orang saket gigi. memang sesuai. nak makan bubur tak buleh sebab kene kunyah jugak. mende ni tak payah kunyah. telan je. ape ingat baby yang takde gigi je ke buleh makan mende ni. budak beso yang ade gigi macam aku pun buleh makan jugak lah. :)

notakakiku : mensirap kot sebab aku tak dapat nak makan masakan ibu. dah la susah nak dapat cuti sejak menjalani latihan praktikal ni. ishh!  >.<"

No comments:

Post a Comment