♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Saturday, March 3, 2012

Memandu adudu pulang dengan ditemani nona

fiuuuh! fiuuuuh! ponat. eceh. memang betol aku penat okeyh. baru sampai melaka terus update blog. wahaaa. :)  yang ni paling lambat aku sampai sebab bawak ikut had laju highway. kerghhhh. O.o". aku dapat cuti 3 ari. balek kluang. memang heaven giler sebab dapat manje² dengan family. uhuuu.

 aku nak cite pasal mende ni sebenarnye. mende ni adalah makanan dan salah satu cara yang aku gunekan untuk ilangkan ngantok mase drive sengsorang. uhuk! melampau kan. MEMANG! :P

 haa! tengok! sampai 3 jenis air aku bedal. memang sume RnR aku singgah nak buang air. kerghhh! tapi last² aku minum nes je. yang laen tu tak sempat nak minum sebab sejuk dalam adudu. lagipun malas nak benti kat RnR. huhu.

 ehem! peneman setia aku kalau drive adudu. NONA. hehe. time kaseh kerana menemaniku. eceh.! *mate kelip doploh kali*

dengan kelajuan 100km/j. aku selamat sampai melaka. kerghhh. memang banyak berangan la bile drive slow kat highway. ah! memang shaking. nak drive pastu nak capture gambo. -.-"

 camwhore! harus ade. sempat je kan. hehe. kene pakai spek untuk seminggu atas nasehat doktor. lupekan contact lense untuk sementara. huuuu. :)

dan sekian untuk arini. hehe. penat mendaki uma dengan beg yang berat nak mampuih. sampai² je uma. sorang pun takde kat uma ni. sume sebok p dating. untunglah. aku pulak. dah mule rindu kat family. uhuk2. 

notakakiku : ohoi! memang heaven okeyh bile dapat jumpe family nih. rugi taw sesape yang TAK reti nak hargai family nih. RUGI! bagi aku. walau jauh mane aku p. family tetap dekat di hati. insyaAllah. :)

No comments:

Post a Comment