♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Friday, March 23, 2012

Adudu saket buntut

mende ni jadi ari selasa. actually aku pun tak perasan pun kerosakan ni. aku tahu pun lepas bebudak uma aku tegur. diorang tanye same ade aku pernah eksiden ke tak. ok fine! memang berderau darah bile bebudak ni tanye camtu. pastu diorang cakap yang belakang kete ni kemek sikit. urghhh. =.="

aku suspek adudu aku ni kene langgo. tapi nampak gaya macam nak kene umpil. entah la. bile hati tengah serabut. pale otak pun pikir bebukan la kan. tapi seriously! aku memang DOWN giler la bile tengok kemek ni. memang maki hamun jampi serapah aku kuarkan. huh! setan menguasai badan.

naseb baek ibu dengan ayah aku tak potpet bebanyak sangat. diorang cool je sebab tahu bukan salah aku pun. tapi tulah. ade masalah gak bile aku nak mintak duet untuk ketuk balek nih. aduh! lemau tol la. memang aku simpan marah ni sampai orang tu datang mintak maaf kat aku. kalau die tak datang. insyaAllah aku maafkan.

notakakiku : maseh lagi berada dalam mood yang tak stabil. #mood down. >.<"

No comments:

Post a Comment