♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Thursday, January 5, 2017

Happy 1st Birthday Sofia Amani

Assalamualaikum. Hi.

27 April 2016 genap usia kak sofia amani setahun. cepat je rase setahun tu bile setiap saat ngadap anak. untuk 1st birthday ni kene sambut meriah sikit la. takde la meriah mane pun. cume dengan family je. takde pun jemput orang luar.

excited sangat ummi beli belon huruf-huruf. nak name sofia. hehe. lepastu gelabah tengok banyak sangat belon cantik yang lain tapi tak dibenarkan beli sebab kang kene bebel dengan suami. huhu.

memula sambut dekat umah nenek die kat melaka. besday girl mase mood baik nak pakai topi.

beli kek chocolate au lait ni. sedap rupenye. 1st time beli. ni kira adik indulgence tu tapi aku suke yang ni lagi. hehe. lepastu ade mihun goreng dengan kfc. yang tu tak sempat la nak amik gambo sebab nak makan. nak bereskan anak taknak duduk diam semua die nak cekau. huhu. jadi malam tu berakhir dengan perut kenyang terus masuk tido. hehe

hujung minggu tu aku balik kluang pulak sebab nenek die dekat sane nak belanja kek. yeaaaay. 

belon huruf yang aku teruja nak beli. hehe. decoration asal boleh je sebab sambut dengan family je. 

kek ni ibu aku tempah dengan kawan die. oleh sebab kak sofia mase ni die obses dengan semua lagu didi and friends. jadi aku request kartun ni la dekat kek die. hihi.

belum start pape lagi. kak sofia dah rasmi kek dengan kaki die. kaki die okay. haha.

my little princess dah setahun. pakai cheongsam malam tu. mase ni gigi rabbit dua batang lagi.

ni je jamuan malam tu. suruh ibu masakkan nasi goreng. hehe. nugget hangus.

semua seronok nyanyi lagu besday. kemain kak sofia tepuk nyanyi same. lepastu semua start makan dan lupe nak amik gambo pape. perut lapo kan tengok makanan banyak.

adik dian

adik bella.

jadi malam tu pun berlalu dengan semua perut kenyang buncit dan tido lena. haha.

Notakakiku: babai

No comments:

Post a Comment