♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Saturday, August 27, 2011

Ade 3 mood berbeza kini.

aku tak pasti lah kalau korang sume rase ape yang aku rase ni. sekarang ni dah ramadhan ke-27. kejap ke kan rasenye ramadhan tahun ni. beberapa hari je lagi dah nak sambut raya. semua orang sebuk nak sambut raye.

kat sini aku nak kongsi lah mood aku yang kembar tiga ni.
okeyh. yang ni mood sulung. mood excited nak raya. memang excited sangat sebab tahun ni aku dapat buat segala persiapan dengan family. shopping dengan ibu sambil gosip2. seronok!

yang ni no.2. mood patriotik nak sambut merdeka. rase bebas Malaysia dari jajahan. walaupun setiap tahun aku tengok care rakyat Malaysia sekarang sambut sangat 'merdeka'! tapi aku tetap bangga kerana masih bertuah hidup senang di Malaysia. 

dan yang ni mood bongsu aku. rase sedih nak tinggalkan bulan mulia ni. masih belum cukup sempurna amalan ketika berada di bulan ini. kejap je dah nak pergi ramadhan. 

untuk itu aku harus layan sama rata tiga2 mood aku ni. jadi aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA kepada semua umat Islam seluruh negara. maaf zahir batin dari diri ini. juga SELAMAT HARI MERDEKA yang ke-54 tahun. sambutlah dengan sederhana. tak payah meriah sangat sampai lupa diri. dan akhir sekali. SELAMAT TINGGAL RAMADHAN. semoga kita dipertemukan lagi untuk tahun2 akan datang.

No comments:

Post a Comment