♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Tuesday, August 23, 2011

Sorry boss. mood saye dah down abes ni.

waaah! tinggal bape hari je lagi dah nak raye kan. rase cam kejap pulak. bile dah nak raye. bermakna dah nak bermula lah musim belajar aku. dah nak naek sem la pulak. ish!

dan ini jugak menandakan khidmat aku kat tempat keje ni pun dah nak tamat. kurang dari seminggu je dari hari ni. alahai. 

dan oleh sebab keje pun dah kurang time2 camni. maka aku pun jadi pemalas lah hendaknye. haha. dah macam2 mende aku buat bile datang keje ni. layan muvee lah. download itu ini lah. bos datang je buat2 rajin. berlakon! plastik betol. haish. 


ini pulak aktiviti terbaru aku. maen game. game ni dah lame dah dalam lappy. pulak game feveret aku lepas game plants vs zombie tu. aku tak reti sangat maen game advance2 sangat macam angry birds tu. takat game sengal2 ni pun ok lah kan. boleh maen bile2 mase je game ni. 
 
 
bagus! time pose maen game masak2. haha. giler tergugat jugak iman aku walaupun cume kartun je ni. bape banyak air liur aku telan. hadoi.

game ni banyak peringkat masakan. banyak list nak buat macam2 jenis makanan. pastu ade exam pulak. yang paling best bile tengok sume dapat A+. huh! kalau exam camni. dah dekan dah ni. haha. 

p/s :: jadi boss! saye dengan ini mintak maaf sangat2 bile saye jadi sangat pemalas sekarang ni. mood keje saye dah down abes dah ni. memang niat keje dah kurang sikit. saye nak duet raye je ni. haha. SELAMAT HARI RAYA boss. :) 

No comments:

Post a Comment