♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Tuesday, July 3, 2012

Kisah ahad bulan lepas

Date : 10 Jun 2012
Location : Tesco Peringgit, Melaka

haaa. kalau perasan sekarang ni aku tauk tarikh dengan lokasi kan. ni sume sebab aku dah lambat sangat update blog. so, aku kene tauk tarikh untuk aku sendiri ingat kejadian ni berlaku bile. :)

ahad bulan lepas (refer pada tarikh) aku dengan osmet aku pi derma darah. memang teruja sangat. nampak kan muke teruja aku tu. sebelum ni nak derma asyek tak cukup darah je. aku ni takut darah tapi heran bile buleh derma darah. +__+

derma untuk kali ketiga. :D

 
cucuk jarum beso. nak terkeluar bijik mate ni tengolk. darah aku cepat di pam. kejap je dah penuh. 














buleh pulak die goncang darah aku tu. pftttt. +________+"














haha. nak derma memang berani. sekali jarum dah masuk. terus tutup muke. dah tak buleh nak tengok darah. ermm. alahai. :)

darah dah penuh. *pengsan doplohpat saat* x__x










 okeyh! dah bangun dari pengsan. :P
yang belakang tu tukang sebok je. ajak derma tak mau. lagi penakut dari aku.

dah siap derma. buleh balek. muke pucat memaseng. natural faces. :D

notakakiku : sile lah sukarela derma darah. :)

No comments:

Post a Comment