♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Tuesday, July 3, 2012

Sushi

Date : 19 Jun 2012
Location : Jusco Melaka

memang ini pertama kali nye aku makan sushi. okeyh tipu sikit. ni yang kedua. huuu. sume sebab osmet aku yang memandai ajo aku bebukan ha.

ha! ni lah nenek yang ajo aku makan sushi. tapi aku tak reti makan yang mentah-mentah bagai nih. kang kembang kuncup keturunan tekak aku. takat yang dah half cooked pun ok la. dulu memang aku anti giler dengan sushi. laa ni terjebak pulak. tula orang kate. benci nanti jadi suke. pfttt. 

minum air perahan sendiri. 
LEMONADE. :D

alaaa. memang biasela makan kecah-kecah ni kan. sape suruh bagi pinggan cinonet (kecik nak mampuih) kat aku. memang gini la jadinya ha. xD

notakakiku : baru pas makan dah update cite makan. report pektikal bile nak update hoi!! x___x"

5 comments:

  1. Rindu lorh kat kamu.. hehe. alhamdulillah blog da boleh bukak. xD. leh la kite stalk tiap2 hari...

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. wuhaha. of course lor.. untung bersih .. :)

      Delete
    2. Sayang... :P hehehe

      Delete