♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Monday, July 9, 2012

Sabtu yang penat

Date : 7 Julai 2012
Location : Serkam, Melaka

arini ( refer tarikh kat atas ) aku ikut osmet aku pi majlis kahwen kazen die kat serkam. punye la beria sampai bangun awal pagi. lepas subuh terus siap taw. last-last gerak kul 8.30 gak. wuuu.  aku pi dengan osmet aku dan kakak-kakak die. kire dalam 5 orang gak ah.

sesampai lokasi kene makan dulu. sarapan pagi la kan. pastu baru gerak pi buat keje. kat sana mak osmet aku tu sponsor rojak. so, aku datang tolong potong itu ini. tapi last-last aku potong timun. haaa. lemon + timun. +__+


here we are. orang kuat yang sediakan rojak ha. akak-akak osmet aku yang superb potpet. ohsem lepak dengan diorang :)










tu dia!! ramuan rojak. hehe. tak cukup sangat tu bak kata kak ain. cume ade nenas, sengkuang, timun. tapi orang nak rase kuah rojak yang tip top tu je. sengkuang paling cepat abes stock. huuu

ahaaa!! kuah rojak dari johor datang melaka nih. perghhh. memula bau memang tergugat air liur aku. slurrppp *bunyi sedut air liur*. pekat dan sedap!! buatan tangan nih. perghhhhh! :D


alatan menggaul rojak. kayu tu aku tengok dah macam kaki gajah. xD










tu ha! kecah-kecah kau. memang superb. kencang abes. ramai orang datang. keje non-stop weyh!









okeyh! terliur jap. :D

cucuk rojak gune ni je. senang ha. kalau terselit terus cungkil gigi kan. :P

master dalam menggaul. penggaul tetap hari kejadian. hehe. :D

















pemotong timun paling berjaya. tiap kali aku potong tiap kali tu abes dan tiap kali tu jugak stock timun datang. eyhh. lagi penat dari blend air coolblog taw. 

bile big boss turun padang. yang baju kuning taw. sile jangan salah faham. mak ani yang sporting abes.














osmet aku merangkap anak mak ani. promosi rojak mak ani nih. :D

budak ni demam. kesian die. merengek je. 

yang ni amanda qarisya!! sangat suweet dan nakal bebeno budak nih. tapi aku suke kawan dengan die. die mengingatkan aku pada adek-adek aku kat kluang. amanda ni yang paling die ingat pasal aku adalah gigi besi. haha. unik kan manda sayang. gigi acik lemon ade besi taw. hehe.. owh. paling buat aku sebak bile aku anto manda nak balek. die salam pastu kiss aku then lambai-lambai pulak. sangat terkesan dalam hati bile kau tetibe rase sebak. manda! rindu kamu lah. :')

notakakiku : mase aritu stall kitorang dikenali gak dengan nama 'Rojak Anak Dara Mak Ani'. dengan tak memasal aku pun jadi anak mak ani. hehe. :D

No comments:

Post a Comment