♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Thursday, December 30, 2010

aku tengok bola?

"kenape? tak percaye ke.?" hehe.. tak memasal plak aku lyn bola ngan begitu tekun nye.. siap berdebo2 aty ni.. haha.. nampak cam ngarut kan.. tapi memang betoi pun.. aku terSYOK plak lyn bola memalam ngan family2 aku.. mcm2 ragam time tgk bola..


ibu ku yg tercinta.. smbil iron baju adek2 smbil bebel2 psl bola smbil2 juga jeling2 tgk tb.. huhu.. ayah ku yg gagah ni.. eyhh.. gagah ke?? haha...musti la! tgk bola khusyuk abes...tenang je.. takde pn jerit2 melampau.. nak cover line la tu agak nye.. hehe...tapi sempat2 gak wat lawak usik ibu ku yg membebel ape tah aku pn tak fhm sgt pasal aku sedang fokus macam tgh exam.. ha! adek2 aku lagi la.. trio tu.. memekak je.. maen tah ape2 pasto nanges.. haissshhhh! tnsion aku nak tgk bola..



golek...golek...

ha! aku lagi plak.. fokus abes.. tak jerit pun.. kire memang betoi2 fokus la macam tgh exam.. tapi bile GOOOOL je...sume terkezut gajah dengo aku jerit.. haha.. maaf le.. over plak.. excited sgt.. lagi2 bile tgk hero MALAYSIA mlm ni.. sape lg kalo bkn goalkeeper.. khairul fahmi tu.. mak aih.. tergoda2 plak.. warghhh! ayat membunuh.. blueekkkk! haha.. gedik2 sat.. tak sngka la.. tgk bola pun kdg2 best jugak.. hehe..



owh! die la orgnye! x]
muke ala2 korea tul die ni..

time kaseh la kat die ni sbb berjaya mengawal ketat 'kastam' m'sia dari dimasuki 'rakyat' indon.. walaupun tembus 2 'org'.. fahmi tetap cool abes la mlm ni.. pada panjaring gol.. safee sali yg sangat bertenaga mlm ni.. anda pun cool jugak! penjaring2 gol dan pemain2 yg laen tu jgn la majuk.. anda sume2 memang hebat la sebab dpt mengharumkan nama MALAYSIA.. pasni kalo sesape nak p tgk bola.. jgn malu2 ajak aku.. aku pun insyaallah tak malu2 nak ikut tgk bola.. muahahahahaha~


TAHNIAH MALAYSIA ATAS KEJAYAAN MENJUARAI PIALA AFF SUZUKI 2010...SYUKRAN ALHAMDULILLAH....


HAVE A NICE DAY ^_^

No comments:

Post a Comment