♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Saturday, December 25, 2010

mimpi itu indah

memang la mimpi tu maenan setan.. tapi mimpi tu kdg2 boley jadi teramat la indah.. macam tak nak bangun tdo pun ade.. ish! yg best nye mimpi aku ni membuatkan aku rase syok la bercinta ni.. haha.. macam jatuh chenta plak kan.. weyh piza! bangun! ni mimpi jela.. tapi mimpi boley jadi kenyataan kan.. kn? kn? kn?



nampk! camni la aty aku skang ni.. >.<


mesti korang2 nak tau kan.. sape orgnye.. ha! tu yg aku kene rahsiakn.. muahahaha! tp kenape aku boley tetibe nak jatuh chenta erk.. ni sume sbb aku mimpi jejake bertuah ni ( brtuah ke..? MESTILAH! haha.. ) 4 kali utk minggu ni.. diulang semula.. EMPAT KALI ok! kenape aku ckp tok minggu ni.. sbb minggu sebelum ni pun jejake ni masuk gak mimpi aku.. mak aih.. seram weyh.. aku dah halau soh die masuk mimpi org laen.. tapi esk nye die masuk mimpi aku lg.. huh! degil bebeno la.. macam mane jln cite mimpi aku tu.. bio aku je yg tau.. ( tetibe cm syok sendiri bile ingat mimpi tu..:P )...


kenape senang sgt tok aku jatuh chenta ni.. adeyhhh.. berdoalah semuga aku dipertemukan dgn jodoh yg soleh.. aku akan berdoa tok kalian juga.. eyh! tetibe ayat skema kan.. haha.. owh.. jatuh chenta lagi.. lagi2 aku jatuh chenta...lalalalala... ;P


wajah ceria milikku... =]


bestnye kalo bercinta mcm minum air yg lazat ni... 
SMOooOooooOTHIE! 

HAVE A NICE DAY ^_^

No comments:

Post a Comment