♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Sunday, December 12, 2010

oli2 Day~

yeaaaah! esok.. aku akan start bercuti dgn sakannye.. memule p langkawi dgn family aku.. pasto nak p plak s'pore ngn dak2 fakulti aku.. uuuuu! wallllaaaa! pokai aku seyh.. naek sem kang.. kalo aku byk pose.. jgn ditanye kenape.. haha!



ha! lupe nak bagitau.. p lngkawi ayah aku nak naek ketapi.. waaahhh! syok.. tapi kerisauan melanda tatkala tgk tentera2 ku yg serba serbi aktif.. kot tetibe die berlari dari ujung gerabak ke ujung gerabak.. adeyhhhh! mau letih kami dibuatnye.. huhu...


tentera yg sentiasa aktif! x]

huhu.. berdoa la.. kami selamat sentiasa.. dan! tunggu la kepulangan ku tok update cite2 oliday aku.. hahaha.. selamat bercuti sume2~


HAVE A NICE DAY ^_^

No comments:

Post a Comment