♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Wednesday, July 13, 2011

Boling dengan rakan sekeje. chewah!

malam semalam aku dengan rakan sekerja aku bersuka ria dengan senang hatinye. haha. 1st time aku create event untuk diorang. yela dapat jugak kitorang hangout sesame kan after seharian ngadap keje ke. 

so, aku plan lah nak maen boling. memule ramai nak join tapi bile suruh bayo. liatnye kalah dodol taw. alhamdulillah penyertaan lebih dari 10 orang. seronok jugak.

kul 8.45 malam kitorang start lah maen game. dapat 3 lane je. aku booking 4 lane tapi die bagi 3 lane. macam p*****k budak kat kaunter tu. hangin je aku. dah la tak reti nak senyum. 

maafkan jurukamera sebab tangan die menggigil -.-"
 aku dengan kak ina. :)

 hai! name saye Raudhah. saye comel kan. :)

 Raudhah dengan ayah. aku kompius. 
raudhah ni memang senyum camni ke. haha

 Raudhah dengan family. :)

 diorang ni saje nak suruh aku amek gambo diorang.
tu pasal diorang pegang Raudhah. 
 
diorang ni gaye je lebih. maen tunggang langgang jugak. :P

 korang tengok budak 2 orang ni. 
kalau boleh nak golek2 dengan bole tu sekali. :P

pinjam kate2 kak ina. aku ni nak maen boling ke 
nak maen bola jaring. -.-"
aksi ni untuk pemain yang dah putus harapan untuk menang. haha

 kami bergambar kenangan. :)

 markah kami. :)
sorry champion ( daun + yusoff ) korang kalah dengan aku. haha
lepas bersuka ria. kitorang pi makan lah. tapi tak sume join time nak makan ni. oleh sebab Domino's Pizza baru bukak kat tempat aku ni. so, kitorang pun nak cekidaut lah tempat ni kan. yang atas ni aku lupe namenye. tapi ayam lah. pastu pilih pulak crunchy thin crust. pergh! memang tak kenyang! -.-"

yang ni namenye meat mania. okeyh! sedap! yang ni kitorang pilih NY crust. tebal sikit lah. tapi tetap tak kenyang. #stress tarik rambut. 

 yang ni add on nye. cinnastix & icing. manis roti ni. tapi rase pelik sikit lah. hehe. then minum dengan air 100 plus. okeyh! memang betul lah makan domino's ni untuk buat taik gigi je. memang tak kenyang.hadoi.

  
budak ni duk sebelah meja kitorang. pergh! dating pulak berdua2an. makan ayam bbq. -.-" sebelum korang salah faham melampau. yang pakai topi tu adek aku dengan membe die. :)

lepas makan untuk buat taik gigi yang taik nye tak sempat ade tu. kitorang pun balek lah. aku sampai uma dalam kul 11.30 malam jugak lah. seronok memang seronok. tapi penat lagi banyak dari seronok lah. haha

tu pasal hari ni aku duk menguap je dalam opis. giler ngantuk siot. -.-"

p/s : next time korang nak plan ape pulak wahai rakan sekeje ku. :) 

No comments:

Post a Comment