♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Tuesday, July 5, 2011

Kisah berpoya2 mase takde duet.

ah! terlambat update story last weekend. ni sume gara-gara aku sebok sangat sebagai gadis bekerjaya. ditambah pulak otak blank nak karang2 ni.

okeyh. last weekend aku plan dengan tak sengaja dengan sepupu gonjeng aku nak pi hangout reramai. memule plan nak mandi manda. tapi oleh sebab bunda aku risau kitorang cancel lah. lagipun tengah musim hujan. so, takde guarantee lah nak mandi manda ni.

then, kitorang pun plan nak lepak2 jelah kan. perabeskan duet yang tak seberapa tu.  aku pi berdua je dengan adek laki aku nih. 

sampai senai aku lepak2 dulu pastu malam tu baru kitorang start meronggeng sampai tertonggeng. oleh sebab malam minggu kan ( sabtu malam ahad ) maka kami pi tempat yang tak crowded sangat. 

 mule2 kite isi perut. cacing2 dalam perut ni dah lapo.

plannye kitorang pi lah karoke. 2 jam terperuk duk karoke. macam2 jenis lagu kitorang nyanyi. boleh nampak lah bermacam2 jenis sore. buat lirik sendiri lagi lah. hadoi. -.-"

ye betol! aku geli tengok mamat ni :P

 geng ronggeng :)
dari kiri : nana, piza, ajim, ira, atul, man.

 3 gadis comel. nana kene apit dengan gigi besi. 
aum. aum. :P
sakit belakang tapi ajak ronggeng terus sehat mamat ni.

muke meneran aku. tarik not lagu tinggi ke. 
tahan nak kentut? haha
luqman feeling abes. haha.
okeyh! abaikan feeling aku nyanyi tu. -.-"

 si putih ( tengah ) dan si hitam ( kiri kanan ) :)

'mak' dengan 'ayah' kami. haha

lepas meluahkan isi hati dengan penuh perasaan selama 2 jam tu. kitorang pun lepak minum dulu lah. giler perit tekak nih. 


oleh sebab mase ni malam minggu. so, roadblock memang tak blah lah kan. banyak lah siot. paling aku tak menahan nak ketawe sampai pengsan bile kazen aku gelabah mase roadblock. si nana ni lah ( gadis bertudung kelabu ). 

mase tu kebetulan lagu impak maksima tengah on air lah kan. bile nampak ade roadblock, si nana ni boleh pulak terus off radio. kalau slow kan aku boleh la terime kan. ni terus off. haha. sume gara2 takut kene tahan. pulak time tu roadtax baru expired. :)

"bahaya2. lagu ganas sangat. nanti kene tahan."
malam tu pukul 2 pagi jugak kitorang sampai uma. sampai2 je terus bongkang. giler ngantuk time tu. -.-"

the next day tu masing2 tak tahu nak buat ape. ade nak tengok wayang. tapi aku nak maen boling sebab baru happening. kalau wayang busan sebab duk dalam panggung je. so, kitorang pun maen boling lah :)

muke stress. awal2 dah longkang. 

we are in grey. :)
kejap! aku paling rendah? ah. rendah itu comel. :P
the ladies. meoooow. 

the guys. mmbeeek. :P

final score. aku menang pulak. haha
tapi score memang down sangat.
pastu try maen snooker atas cadangan adek aku.
kejap! pool ke snooker ni? ah. pedulik.

ade gaya? haha.

ah. nana. posing jelah ko. hehe

12?? bukan bulan bufdae aku. >.<

bergambo kenangan. tapi gambo blur pulak. -.-"

 adek aku kene pakse. haha.
si hitam dan si putih lagi. 


lepas puas perabes duet. aku pun nak gerak balek uma sendiri lah kan. ibu dah rindu. haha. dalam pukul 8.30 malam jugak aku gerak. kali ni aku drive sampai kluang. 

so, thanks lah pada makcik dengan pakcik aku untuk penginapan F.O.C. tu. haha. and sepupu gonjeng aku yang gonjeng2 macam aku. also pada incik luqman kerana belanje kami minum2. sekian terime kaseh. :)

p/s: after raye kite pi naek genting pulak la weyh. :)

HAVE A NICE DAY ^_^

No comments:

Post a Comment