♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Monday, July 11, 2011

Selamat hari jadi cekgu Rock :)

ALLAH SELAMATKAN KAMU
ALLAH SELAMATKAN KAMU
ALLAH SELAMATKAN ROKIAH AYOP
ALLAH SELAMATKAN KAMU. 
okeyh. memule memang kene amek mood bufdae. haha. sekali lagi. selamat ulang tahun kelahiran ibu. muah. muah. muah. pergh! melekat air liur. >.<

oleh sebab bulan ni ade 4 orang family aku yang sambut bufdae. maka, aku save tak nak beli kek dulu. sebab kalau beli tiap kali bufdae diorang. ade pulak 4 orang. mau keluar rama-rama dalam wallet aku nanti. -.-"
 
dan kerana nak jimat kek. aku blur giler tak tahu nak beli ape. naseb baek semalam aku keluar bersosial kejap. dapat jugak idea nak beli ape. memule aku tengok je dulu tempat tu. pastu aku pikir nak buat hari ni. tapi tetibe nampak notis tulis semalam last day. ish!
 
aku pun nekad nak buat. tapi aku tak bawak model. ibu aku lah kan. so, aku tanye die. kalau pakai gambo dalam henpon buleh tak. naseb baek mamat tu kate buleh. kalau tak! aku pakse jugak. haha. 

mase tu kitorang last customer. memang betol2 last lah sebab diorang dah siap kemas2 mase aku tunggu mende tu siap.
aku bagi mamat tu gambo ni. aku cakap fokus lukis gambo ibu saye. pastu die suruh blutut pulak kat henpon die. die siap maen2 kan aku cakap kalau kene bomoh, die dapat dua2. kire anak beranak lah. hamboi! aku sekeh kang baru tahu. 

10 minit kemudian jadilah gambo ni. haha. kiut2 kan. aku suke giler siot! mamat tu siap cakap. " demi menggembirakan lagi hati mak awak. saye lukis die jadi slim. ".. haha. giler perli tu bang oi. tapi memang hebat lah sebab ade kaki dari gambo asal tu. :)

oleh kerana aku keje. maka, tak dapat jumpe ibu siang tu. malam ibu nak pi ajo tusyen baru aku bagi. terus die gelak. eleh suke lah tu nampak gambo slim2 tu. hehe. bunge2 hati lettew nak pi ajo tusyen. :)

akhir kata selamat hari jadi ibu. kami sayang ibu ketat2. semoga ibu panjang umo, sehat sentiasa, murah rezeki dan awet mude always. *kesat air mata*

pada kengkawan dan anak murid ibu sume tu. terime kaseh sebab wish bufdae cekgu rock ni. :)

No comments:

Post a Comment