♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Saturday, July 9, 2011

Ini yang aku geram ni. kenape aku tak tahu kewujudan macaroon ni.

ade macam poyo dan ketinggalan zaman jugak lah aku ni kan. menaalah ni pun aku tak tahu amende. tapi aku tau. ade kalangan korang2 pun tak tahu jugak ape menaalah ni kan. kan? kan? kan? :)

aku tahu mende ni pun bile orang duk sebok update status facebook nak makan macaroon. dalam blog duk sebok cite macaroon ni. update gambo tengah makan macaroon yang comel2.

tengok kaler die tu. gerraaaaam aku!

mule2 aku taknak amek kesah. tapi nafsu nak tahu tu membuak2 macam mencurah air ke ladang gandum. chewah! macam iklan lah pulak. haha. so, aku pun buat 'appointment' dengan en. google. 

bagus betul en. google ni sebab menunaikan nafsu ingin tahu aku ni. die pun bagi ilmu melimpah2 sampai aku nak muntah bace. haha. siap bagi resipi lagi. hamboi. perli ke hape ni? -.-"
 comel kan mende ni. macam maenan pun ade.
kiut2 je macam aku. haha :P

macaroon ni sangat lah comel okeyh! itu aku tak nafikan. siyes lawa kaler2 die. tergoda2 aku ni. tetibe aku pun teringin nak makan menaalah ni. tapi masalahnye! mane nak cari kat tempat aku ni. ~.~"
 siap boleh deco2 lagi nih. hadoi! mendidih aku tengok. 

nak tahu lebih2 korang pi lah buat 'appointment' sendiri dengan en. google. :)  

okeyh! yang ni sangat lawo.
aku nak pengsan jap sebab mende ni kiut! -.-"
HAVE A NICE DAY ^_^

No comments:

Post a Comment