♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Thursday, July 14, 2011

What a day!

aku tak tahu lah kalau ni memang kebetulan ke hape kan. tapi aku pernah dengo orang cakap kalau mate kiri kite yang bahagian bawah ni berdenyut2. tu tandenye kite nak nanges. 

dan mate kiri aku ni dah 3 hari asyek berdenyut2. risau jugak aku ni kan. kot ade bende tak elok jadi ke kan. akhirnye! bende tu jadi jugak. hari ni aku nanges macam budak2 siap ade sore sedu2 depan adek2 aku. malu dah tak kire time tu.

sebab ape? yang tu biar kami je tahu. macam putus chenta pulak aku siap post2 kat pesbuk pasal aku baru lepas kesedihan. haha. mengarut la siot!

tetibe adek aku reply. die siap bagi link. ayat paling tak blah. touching pulak. haha.

korang tengok ni. memang aku gelak lah kan. hadoi! amek hati akak pulak die ni. terime kaseh nani. :) 

p/s : sambung tengok running man :)

No comments:

Post a Comment