♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Monday, April 20, 2015

Panas. Rimas.

Assalamualaikum. Hi.

sepanjang tempoh mengandung ni. perkara paling aku tak boleh terima adalah panas. ok tau. ni panas dunia. tau. aku bukan pertikaikan pasal panas dunia ni. cume aku nak mention kat sini wanita mengandung ni senang rase panas. haba badan diorang ni lain macam sikit.

aku ni pulak jenis yang senang dan cepat berpeluh. jadi, bile panas sikit. aku berpeluh lencun macam lepas berlari marathon. bile panas berpeluh mesti akan rimas kan. yela. badan melekit2 kot. mane selesa. ikutkan hati mau sehari tu berpuluh kali aku nak mandi. tapi macam tak kose sebab lepas mandi mesti berpeluh balik. jadi pembaziran air. tapi kadang tu desperate mandi jugak banyak kali sebab tak tahan.

paling tak best bile panas dan rimas ni aku senang naik hangin. cepat rase nak marah. kadang tu moody tak masal. tu yang aku tak suke dengan diri ni. tak best lagi bile time tido tu berpeluh2 padahal kipas dah buka sampai dua bijik. kipas syiling ade kipas kaki bawah pun ade. tapi berpeluh sampai basah bantal. bersabar lah wahai diri.

notakakiku: sekadar luahan kosong je. :)

No comments:

Post a Comment