♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Friday, June 17, 2011

KL Gangster lah sangat.

hah! terlambat seminggu untuk tengok cite ni sebab kesibukan bekerja. waaah! #muntah -.-". excited bile dapat tengok walaupun sume membe dah pulun tengok. pedulik!

cite ni memang straight to the point lah. cite pasal gangster2 kat kl nun. gado sane gado sini gado situ.. phewww! memang awesome bile tengok babak2 gado ni. aku suke. hero2 pulak sume muke ganteng2 gitu. arghh! lagi aku melekat nak tengok. #miang :p

aku tau overall korang sume mesti dah tengok kan. so, tak payah lah aku nak detail sangat story2 lagi. jemu kang. 

paling syok bile aku fokus kat MALEK sorang. haha. bekas samseng + bekas banduan yang dah taubat takmau buat keje2 jahat lagi. siyes aku touching. part bile tengok die gado2 tu. auum aumm aku. haha. ngek!

 seorang abang yang dah insaf. huhu :)

 pukul die bang. urghh! siap terbang2 lagi. giler cool mamat ni 
bile part2 gado. dah la badan fit ketak2. #jatuh chenta :P

ade persamaan perwatakan die dalam nora elena. sebab hati
die suci lagi. ade sifat perikemausiaan. sebab tu saye suke awak. :]

adik malek. jai yang suke gigit rokok. isap tak jugak.
bagus gangster ni. badan peluh2. awww. seksi. :P

adek malek jugak. zeti yang stylo. hehe. :)

 gud job bro sebab menjiwai watak ko dan membuatkan 
kawan aku tak suke giler dengan shark. haha 

hah! si fadhil kawan malek ni lah penghibur cite ni. 
memang lawak die ni. haha. senak perut gelak tengok die.
overall aku rase cite ni tak menghampakanlah walaupun endingnye camtu je. nak bagi rate bintang2 ni aku tak reti lah. haha. cukuplah aku kate aku suke tengok cite ni.

p/s: 30 jun ni jangan lupe serang panggung tengok cite ni
yearghhhhh! :)

HAVE A NICE DAY 

No comments:

Post a Comment