♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Saturday, June 4, 2011

Wow! 'madu' cik epal memang superduper la weyh,

iye ni cik epal blogger femes tu lah.. die pernah cakap die minat mamat ni ha. mamat ni pulak memang top femes jugak ah sebab muke die yang memang auwwwwww.. grrrrrr. geram tengok. ha!

die ni terlibat dengan we got married jugak. alah rancangan variety show kat korea sane yang soh 2 artis laen jantina kawen kontrak. then, stay together. tapi ade jurukamera lah duk rakam aksi diorang je all the time. 

berbalik pada cite madu cik epal ni ha. minah ni kene kawen kontrak dengan mamat ni ha. sape lagi kalau bukan Victoria f(x) tu.. diorang memang sesuai la siot.. dua2 muke memang superb ah. nichkhun victoria.

 sorang thai sorang cina. kombinasi paling superb!

kiut kan victoria nih. diorang pun sweet2 je kan. tapi bukan ni aku nak habaq kat korang sume. aku nak cite pasal body victoria ni. bukan sebab hot tapi sebab flexible giler!!
aku like ni berjutajuta lemon!!

okeyh. cukup ni je gambo aku boleh kasi tengok. nak tengok lebih. korang pi tengok kat victoria superb ni. pastu ternganga punye ah!

love khuntoria!!!  ❤❤❤❤

owh. macam mane ni cik epal?? nak bersaing ke? heeee. ;p

HAVE A NICE DAY ^_^ 

No comments:

Post a Comment