♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Monday, June 20, 2011

Terima Kaseh Kereta Kuning. ♥

balek keje hari ni aku tetibe rase pelik tengok kete berlonggok2 depan uma. haishhh. sape pulak datang nih. nak masuk minang aku ke. #perasan!

sekali masuk uma. takde sape pun. abes tu kete sape yang antik sangat tuh. abaikan sebab aku lapo jadi aku pun makan lah dulu.

then ibu aku turun. die pun start lah cite itu ini. macam biase. aku tak tanye pun. die akan jawab semua soalan yang aku simpan dalam hati. belum sempat tanye lagi tu. die dah jawab. hadoi!

rupenye kete antik tu untuk buat angkut guru besar ibu aku keliling sekolah sempena persaraan beliau. ooooooo. camtu. then kete tu nak dipulangkan pada tuannye ini hari. 

sebelum bagi tuannye. aku merasa dulu bawak keliling taman. tarik perhatian orang. terutama jejaka2 tampan ye. haha! #keji. -.-"

 kete antik ni takde bumbung.
ade sebenarnye tapi most of the time memang tak gune bumbung.
dengan lafaz bismillah. aku pun start la memandu.
dengan baju kurung siot. terbang2 kain aku. :P

macam model iklan rejoice pulak. 
yang tengah tu abaikan. die gayat. haha.
bayangkan tudung aku camne. ah! lupekan. -.-"

bile aku bawak laju. haa! tak boleh bukak mate ko. 

alaa. alaaa. nak kene pulangkan dekat tuannye dah.
aku follow naek kete naza. giler hape nak bawak pi jalan beso. 
kang ade cuci mate extra bile kaen aku terbang2. -.-"

die teman aku naek kete naza. kete ni pun boleh bukak bumbung. 
tu yang die sanggup naek dengan aku.

oleh kerana ibu pakai seluar. ibu aku lah bawak.
kakak backup ibu nih. ketepi! ketepi! :P
 
muke teruja. lalalala. :)

perhatikan arrow merah sebab aku kat situ. haha :)

seronok siot naek kete nih. memang antik giler ah. gayat pun ade jugak sebab takde pintu okeyh. so korang terang2 nampak jalan. haha. kalau jatuh tu. 'selamat' lah korang. 

dan terime kaseh pak mat ye. next time saye nak pinjam lagi. huh! seronok lah. :)

HAVE A NICE DAY ^_^

No comments:

Post a Comment