♥♥Selamat Datang Ke Ruang Cerita Saya. Selamat Membaca♥♥

Sunday, June 26, 2011

Selamat hari jadi. :)

okeyh. memang agak basi sesangat untuk cite besday budak ni. tapi sebab dah teringat aku pun cite lah. 

17 jun 2011. abid dah berusia 7 tahun. beso dah budak nih tapi gedik nye. masyaallah. gembeng jangan cakap lah. 

macam mane selebet pun pe'el ko. aku sebagai kakak ko. tentulah sayang kat ko. sape2 buli ko kat sekolah. ko cakap aku. aku titik budak tu nanti. 

abid belajo rajin2 taw. kami semua sayang abid. selamat hari jadi ye ABID HANIF. :) muah2. bagi melekat sikit air liur. hah!

 kek abid yang pilih. mahal. naseb baek sodap.

 bufday boy :)

"abid malu nak potong" haha. 
ngek2 je abid bile org suruh potong kek.
ha! kau. nampak nikmatnye kek ni. :)

 ni sebelum die tau aku colet2 muke die.
sekali aku tunjuk gambo kat die. mak aih!
menjerit sungguh2. 
terus die pasrah abes. haha. padan muke. :P

 kek mahal. copat je abes taw. :)

HAVE A NICE DAY ^_^

No comments:

Post a Comment